deleteAllCharacters |
Vymaže všechny postavy v sousedství |
TerrainType (desert/temperate) |
Přepíná mezi pouští a normálním terénem |
boolprop displayNeighborhoodProps (true/false) |
False= nezobrazí se doplňky v sousedství(kameny, věže) |
boolprop displayNeighborhoodRoads (true/false) |
False= nezobrazí silnice |
boolprop displayNeighborhoodFlora (true/false) |
False= nezobrazí flóru(stromy,květiny) |
boolprop displayNeighborhoodWater (true/false) |
False= nezobrazí vodu |
boolprop displayLotImposters (true/false) |
False= nezobrazí stavby na pozemcích |
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel (true/false) |
False= nezobrazí mosty |
boolprop carsCompact (true/false) |
True= auta na silnicích jsou detajlnější |
boolprop ShowLotPackageFilename (true/false) |
Zapne/vypne zobrazování názvů pozemků |
boolprop nhoodWaterRelection (true/false) |
Zapne/vypne zrcadlení vody v sousedství |
boolProp carsOnRight (true/false) |
Auta jezdí vpravo nebo vlevo |
terraintype (desert/concrete) |
Typ terénu |
boolprop lotTerrainLighting (true/false) |
False= pozemky nebudou podsvícené, když na ně najedete myší |
nhdregiontype desert (desert/concrete) |
Typ terénu na konkrétním místě |